وارد شوید ثبت نام

بسته بندی لوازم آرایشی | بسته بندی لوازم آرایشی برای مشتری

بازدید: 588 بازدید
بسته بندی لوازم آرایشی برای مشتری

از جمله بهترین بسته بندی‌های مناسب برای لوازم آرایشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارتن پستی کیبوردی
  • کارتن پستی چاپدار
  • کارتن پستی بدون چاپ
  • پاکت پستی لمینه متالایز
  • پاکت پستی لمینه مشکی
  • پاکت پستی حبابدار

اگر شما نیز یک فروشگاه اینترنتی دارید و به دنبال بهترین بسته بندی‌های برای محصولات خودتان هستید، تا انتها این مقاله را دنبال کنید زیرا در ادامه هر کدام از این بسته بندی‌های نام برده شده را به طور کلی بررسی می‌کنیم و به ویژگی‌های آنها می‌پردازیم. همچنین در آخر مقاله یک ایده جذاب برای بسته بندی شیک برای محصولات ارایشی برای شما عزیزان قرار داده‌ایم تا از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

لوازم مورد نیاز در بسته بندی لوازم آرایشی برای پست

لوازم مورد نیاز در بسته بندی لوازم آرایشی برای پست

برای ارسال کالاهایتان توسط پست باید استاندارهای لازم را رعایت کنید تا بسته شما بدون هیچ آسیبی به مقصد برسد. برای این موضوع اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب یک فروشگاه مطمئن است که متریال بسته بندی با کیفیت تولید می‌کند.

ایلیا کارتن یک تولیدی کارتن پستی و پاکت پستی است که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارد و از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. می‌توانید با خیال راحت به خرید کارتن پستی و پاکت پستی بپردازید و از قیمت‌های مناسب این تولیدی لذت ببرید. اگر در مورد هزینه و قیمت این محصولات سوالی دارید، به انتهای مقاله مراجعه کنید. در این بخش به مقایسه قیمت محصولات پرداخته‌ایم که شاید برایتان جالب باشد بدانید.

بعد از اینکه فروشگاه خودتان را انتخاب کردید باید تصمیم بگیرید که کدام یک از محصولات آنها برای نوع کالای شما مناسب است. در ادامه هر کدام از بسته بندی‌ها را به طور کامل و با ذکر اینکه برای چه نوع محصولی مناسب است بررسی می‌کنیم.

معرفی بهترین جعبه مقوایی مناسب بسته بندی لوازم آرایشی

جعبه مقوایی مناسب بسته بندی لوازم آرایشی

خرید جعبه مقوایی ساده، چاپدار و یا هر نوع دیگر آن‌ها کاملا به سلیقه، نیاز شما و نوع محصولاتتان بستگی دارد. اما به طور کلی موضوعی که باید بدانید این است که تمامی جعبه‌های مقوایی که در ایلیا کارتن عرضه می‌شوند از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار هستند و کالاهای شما در برابر اسیب‌های خارجی محافظت می‌کنند.

قبل از اینکه به بررسی انواع جعبه مقوایی بپردازیم باید یک نکته در مورد سفارش آنلاین جعبه مقوایی را بدانید. این جعبه‌ها در 9 سایز متنوع عرضه می‌شوند که بسته به نوع کالا و حجم سفارشتان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

سایزهای کارتن‌های پستی در ایلیا کارتن عبارت‌اند از:

  • کارتن پستی سایز 1 : 15 در 10 در 10 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 2 : 20 در 15 در 10 سانتی متر
  • کارتن‌های سایز 3 : 20 در 20 در 15 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 4 : 30 در 20 در 20 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 5 : 35 در 25 در 20 سانتی متر
  • ابعاد کارتن پستی سایز 6 : 45 در 25 در 20 سانتی متر
  • کارتن اماده با سایز 7 : 40 در 30 در 25 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 8 : 45 در 40 در 30 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 9 : 55 در 45 در 35 سانتی متر

وزن هر کدام از سایزهای کارتن‌های پستی در ایلیا کارتن عبارت‌اند از:

  • وزن سایز 1: 46 گرم
  • وزن سایز 2: 81 گرم
  • وزن سایز 3: 132 گرم
  • وزن سایز 4: 175 گرم
  • وزن سایز 5: 503 گرم
  • وزن سایز 6: 520 گرم
  • وزن سایز 7: 612 گرم
  • وزن سایز 8: 927 گرم
  • وزن سایز 9: 1240 گرم

کارتن پستی بدون چاپ یک جعبه مقوایی ساده است که توسط ایلیا کارتن تولید میشود

جعبه مقوایی بدون چاپ

کارتن پستی بدون چاپ یک جعبه مقوایی ساده است که از استحکام بالایی برخوردار است و می‌توانید از آن برای ارسال انواع کالاها و محصولات آرایشی استفاده کنید. درواقع برای خرید کارتن پستی بدون چاپ هیچ محدودیتی وجود ندارد و در انتخاب بین کارتن پستی چاپدار و بدون چاپ تنها سلیقه خود شما دخیل است.

محصولاتی که با استفاده از این کارتن پستی می‌توانید بسته بندی کنید عبارت‌اند از:

  • محصولات آرایشی
  • محصولات بهداشتی
  • محصولات درمانی
  • استند‌های لوازم ارایشی
  • لوازم برقی حوزه زیبایی مانند اتو مو
  • آینه و اکسسوری‌های حوزه آرایشی
  • و غیره

کارتن پستی چاپدار مشابه با نوع بدون چاپ آن است با این تفاوت که بر روی بدنه این کارتن پستی نوشته‌های چاپی وجود دارد.

جعبه مقوایی چاپدار

کارتن پستی چاپدار مشابه با نوع بدون چاپ آن است با این تفاوت که بر روی بدنه این کارتن پستی نوشته‌های چاپی وجود دارد. این نوشته برای اضافه کردن اطلاعات پستی مورد نیاز شما هستند، یعنی در محل‌ها مشخص شده می‌توانید تمبر، اطلاعات فرستنده و گیرنده را اضافه کنید. محصولاتی که برای بسته بندی با این کارتن مناسب هستند نیز مشابه به گزینه بالایی است.

همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که این کارتن پستی و مورد بالایی آن یعنی کارتن پستی بدون چاپ بهترین گزینه برای ارسال خرید‌های عمده هستند. اگر مشتریان شما به صورت عمده از شما خرید می‌کنند و یا در حجم‌های بالا سفارش دارید، بهتر است به خرید کارتن پستی چاپدار و بدون چاپ فکر کنید.

محصولات ارایشی که می‌توانید با کارتن پستی کفش بسته بندی کنید

جعبه مقوایی کفش

فریب اسمش را نخوری! جعبه مقوایی کفش یک بسته بندی لوازم آرایشی ایده‌آل است. علت نام گذاری آن به دلیل شباهت به کارتن‌های کفش است اما کاربردهای آن بسیار متنوع‌تر است.

این مدل از جعبه مقوایی نیز دارای سایز بندی است اما اکثرا برای ارسال کالاهای کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات ارایشی که می‌توانید با این کارتن بسته بندی کنید عبارت‌اند از:

  • کرم‌های آرایشی
  • پالت سایه
  • براش‌ها
  • سرم‌های مراقبتی
  • عطر و ادکلن و اسپری
  • و غیره

کارتن پستی کیبوردی در دو طرف درب آن دارای دو زاءده است که به هنگام بسته شدن، درب آن را قفل می‌کند

جعبه مقوایی کیبوردی

خرید کارتن کیبوردی مزایای زیادی دارد زیرا جز خاص‌ترین مدل‌های کارتن پستی است. این کارتن پستی در دو طرف درب آن دارای دو زاءده است که به هنگام بسته شدن، درب آن را قفل می‌کند و مانع خروج محتویات از داخلش می‌شود.

این کارتن پستی نیز مانند گزینه قبلی یعنی کارتن پستی کفش بیشتر برای ارسال و بسته بندی کالاهای کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد، دقیقا مشابه همان مواردی که در بالا خواندید. این کارتن نیز دارای سایز بندی است که می‌توانید متناسب با ابعاد کالا و حجم سفارشتان آنها را انتخاب کنید.

بهترین پاکت پستی برای بسته بندی لوازم آرایشی

خرید پاکت پستی یک نوع دیگر از بسته‌ بندی‌های مناسب و ایده‌آل برای محصولات آرایشی و بهداشتی است. پاکت‌های پستی انوع زیادی دارند اما برای بسته بندی کالاهایی مانند لوازم آرایشی تنها 3 مدل از آنها مناسب و کاربردی هستند.

هر کدام از این مدل را در ادامه به طور کامل با ویژگی‌هایشان برایتان توضیح داده‌ایم. برای خرید پاکت پستی ارزان در سایزهای مختلف باید به ابعاد کالایتان نگاه کنید و متناسب با ان انتخاب کنید. پرفروش‌ترین مدل و سایزهای پاکت پستی برای بسته بندی لوازم آرایشی برای پست شامل، پاکت حبابدار a3 ، پاکت حبابدار a4 و پاکت حبابدار a5 می‌شود. در ادامه برایتان توضیح می‌دهم که چرا پاکت پستی حبابدار در بین تمامی انواع آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

لایه داخلی پاکت پستی لمینه متالایزیک ورقه فلزی از جنس آلومینویم است.

پاکت پستی لمینه متالایز

پاکت پستی لمینه متالایز یک پاکت دو لایه است که جنس لایه بیرونی آن مانند اغلب پاکت‌های پستی، کاغذ تحریر است و اما لایه داخلی آن از جنس فلز!

بله درست متوجه شدید، لایه داخلی این پاکت پستی یک ورقه فلزی از جنس آلومینویم است. این لایه آلومینیومی از محتویات خود در برار رطوبت، نور، خط و خش و هوا محافظت می‌کند. اگر محصولات ارایشی شما حساس به آب هستند و یا بسیار ظریف و حساس به خط و خش هستند، بهترین گزینه برای شما خرید پاکت پستی لمینه متالایز است.

جنس لایه داخلی پاکت پستی لمینه مشکی یک نوع ماده پلی اتیلنی است.

پاکت پستی لمینه مشکی

پاکت پستی لمینه مشکی نیز مانند گزینه قبلی دو لایه است و جنس لایه خارجی آن نیز از جنس کاغذ تحریر است با این تفاوت که جنس لایه داخلی آن، یک نوع ماده پلی اتیلنی است. علت مشکی بودن رنگ آن نیز همین موضوع است.

این لایه خاص باعث می‌شود که محتویات پاکت پستی در برابر گرما، نور، رطوبیت و حرارت مصون بمانند. اگر محصولاتی مانند، رژ لب، کرم ارایشی، ژل ابرو و غیره دارید، بهتر از این پاکت پستی برای بسته بندی آنها استفاده کنید اینگونه کمتر آسیب می‌بینند.

پاکت پستی حبابدار که محبوب‌ترین نوع پاکت پستی برای بسته بندی کالاهای متنو از جمله کالاهای ارایشی است.

پاکت پستی حبابدار

و اما می‌رسیم به پاکت پستی حبابدار که محبوب‌ترین نوع پاکت پستی برای بسته بندی کالاهای متنو از جمله کالاهای ارایشی است. خرید پاکت پستی حبابدار این امکان را به شما می‌دهد تا کالای شما بدون هیچ آسیب فیزیکی به مقصد برسد و دلیل این موضوع به ساختار آن مربوط می‌شود.

پاکت پستی حبابدار دارای دو لایه است و جنس لایه بیرونی از جنس کاغذ تحریر است اما لایه داخلی از جنس نایلون. اما نه یک نایلون معموملی ما که در روزمره از آن استفاده می‌کنیم! نایلونی که در لایه داخلی این پاکت پستی بکار رفته است به صورت حباب‌های پر از هوا هستند که یک محافظ عالی محسوب می‌شوند.

برای مثال شما زمانی که کارتن پستی را برای بسته بندی کالاهایتان انتخاب می‌کنید باید ضربه گیر نیز تهیه کنید و به دور لوازم خود بپیچید، اما با استافده از این نوع پاکت پستی دیگری نیازی به خرید ضربه گیر نیست. اگر کالاهای حساسی مانند عطر و ادکلن، پالت سایه و غیره دارید این پاکت پستی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

اگر از کارتن و جعبه مقوای برای بسته بندی استفاده می‌کنید باید حتما سلفون و ضربه گیر تهیه کنید.

نکات بسته بندی لوازم آرایشی برای پست

حال که با انواع بسته بندی لوازم آرایشی برای پست اشنا شدید، مایلم تا چند نکته مهم و اساسی در مورد نحوه صحیح و استاندارد بسته بندی لوازم آرایشی برای مشتری را خدمتتان عرض کنم.

اگر از کارتن و جعبه مقوای برای بسته بندی استفاده می‌کنید باید حتما سلفون و ضربه گیر تهیه کنید.

سلفون‌ها در دو نوع ساده و حبابدار موجود هستند که نوع حبابدار آنها بیشتر برای کالاهای حساس و شکستنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایز جعبه مقوایی که انتخاب می‌کنید اهمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای باشد که نه محصول فشرده شود و نه اینکه درون کارتن لق بزند و جا به جا شود.

مطمدن شوید که درب پاکت پستی و کارتن پستی را به طور کامل بسته و چسب کاری کرده‌اید.

مطمئن شوید که حتما تمامی اطلاعات فرسنده و گیرنده را به طور صحیح وارد کردید.

برگه اطلاعات پستی را در محلی قرار دهید و بچسبانید که راحت‌تر دیده شود.

اگر در کارتنبسته بندی خود فضای خالی دارید آن را با برگه‌های مچاله شده که قیمت ارزان‌تری نسبت به سلفون‌ها دارند حتما پر کنید تا فضای خالی باقی نمایند.

در خرید‌های عمده و حجم بالا کالاهای حساس و شکننده را در بالاترین سطح قرار دهید.

اگر کالای بسیار حساسی مانند ادکلن دارید ابتدا آن را در پاکت پستی حبابدار قرار دهید و سپس آن را در جعبه مقوایی در کنار دیگر سفارش‌ها بگذارید.

حتما یک برچسب که حاوی اطلاعات برند تجاریتان است را بر روی پاکت و یا کارتن پستی قرار دهید.

چاپ طرح دلخواه بر روی کارتن پستی کیبوردی

یک ایده جذاب ذیگر برای بسته بندی لوازم آرایشی برای مشتری

ایده اول برای بسته بندی لوازم آرایشی برای مشتری

ایده بسته بندی لوازم آرایشی برای مشتری

اگر قصد دارید که بسته بندی شیک و خاص برای محصولا ارایشی و برای مشتریان خاص خودتان طراحی کنید این بخش را کامل مطالعه کنید.

برای تهیه یک بسته بندی لوازم آرایشی شیک و خاص ابتدا باید یک جعبه خاص تهیه کرد. بهترین جعبه مقوایی برای لوازم آرایشی جعبه مقوایی کیبوردی است که در بالا آن را معرفی کردیم.

می‌توانید طرح لوگو و شعار برند تجاری خودتان را بر روی بدنه اش چاپ کنید و اینگونه یک بسته بندی انحصاری برای برندتان طراحی کنید. حتی می‌توانید داخل آن را دسته بندی کنید و محصولاتتان را با ظرافت بیشتری درون آن قرار دهید.

به یاد داشته باشید که حتما در کنار سفارش مشتری یک هردیه و یا یادگاری به عنوان تشکر برای انتخاب کردن شما به او بدهید. این مورد می‌تواند هر چیزی باشد، یک یادداشت، گل، شکلات، اشانتیون، عروسک، اکسسوری و غیره.

قیمت بسته بندی لوازم آرایشی

قیمت کارتن بسته بندی و پاکت‌های بسته بندی به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد.

جنس کارتن و پاکت پستی:

متریالی که برای ساخت این کالاها استفاده می‌شود در تعیی قیمت نهایی آنها به شدت تاثیر گذار است.

سایز کارتن و پاکت پستی:

هر چه سایز بیشتر، قیمت بالاتر! برای مثال قیمت خرید کارتن پستی سایز 3 بیشتر از قیمت کارتن پستی سایز 2 است. همین موضوع برای پاکت‌های پستی نیز صدق می‌کند. قیمت پاکت حبابدار a4 بیشتر از مدل a3 است.

تعداد لایه‌های کارتن پستی:

کارتن های پستی در دو نوع 3 لایه و 5 لایه در ایلیا کارتن تولید می‌شوند و کارتن‌هایی با تعداد 5 لایه به دلیل مصرف متریال بیشتر قیمت بالاتری دارند.

اگر می‌پرسید که این دو چه فرقی با یکدیگر دارند؟ باید بگویم ه هر چه تعداد لایه یک کارتن بیشتر باشد، آن کارتن از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است. اما این موضوع به این معنی نیست که کارتن‌های 3 لایه کیفیت ندارند، خیر! اما اگر کالای ارسالی شما شکننده و حساس است بهتر است نوع 5 لایه آن را تهیه کنید در غیر این صورت کارتن پستی 3 لایه نیز از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی بهترین بسته بندی لوازم آرایشی برای مشتری به شما کمک کنیم تا یک خرید مطمئن و ایده‌آل داشته باشید. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و برایتان مفید بوده باشد.

 

دسته بندی مقالات ایلیا کارتن
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت