وارد شوید ثبت نام

بسته بندی لوازم جانبی موبایل

بازدید: 199 بازدید
بسته بندی لوازم جانبی موبایل

اما شما می‌توانید با رعایت نکات و انتخاب یک بسته بندی لوازم جانبی موبایل استاندارد و مناسب به اولین انتخاب مشتریان برای خرید تبدیل شوید. به خاطر داشته باشید که عرضه و معرفی محصول با کیفیت تنها یک بخش از کار است. بخش مهم بعدی این است که شما چگونه این سفارش را به دست مشتری برسانید.

از این رو در این مقاله قصد داریم تا بهترین بسته بندی لوازم جانبی موبایل را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. برخی از بسته بندی‌هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت عبارت‌اند از:

  • جعبه مقوایی کیبوردی
  • جعبه مقوایی چاپدار
  • جعبه مقوایی بدون چاپ
  • پاکت پستی حبابدار
  • پاکت پستی لمینه متالایز
  • و غیره

برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی هر یک از این بسته بندی‌ها و شناخت بسته بندی‌های دیگر، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به نوع کالاهایتان بهترین بسته بندی را تهیه کنید تا از رقبای خود بهتر باشید.

معرفی بهترین بسته بندی لوازم جانبی موبایل

بسته بندی لوازم جانبی موبایل

بسته بندی لوازم جانبی موبایل و آماده کردن آنها برای ارسال توسط پست، یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که در این حوزه فعالیت دارند. یک موضوع زیبایی و حفظ ظاهر شکیل مرسوله ارسالی است و موضوع دیگر حفظ امنیت و به سلامت رسیدن بسته پستی.

رسیدن به هر دوی این موارد در گروی انتخاب یک بسته بندی مناسب، استاندارد و مقاوم است. البته که انتخاب کردن نوع بسته بندی لوازم جانبی موبایل به عواملی نیز بستگی دارند مانند:

  • نوع کالایی که قصد ارسال آن را دارید
  • حجم سفارش مشتریانتان
  • وزن سفارش کلی
  • و غیره

در بخش بعدی دوتا از بهترین بسته بندی لوازم جانبی موبایل را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم و مزایای هر را به طور مفصل برایتان توضیح می‌دهیم.

 کدام بهتر است؟ خرید جعبه مقوایی یا خرید پاکت پستی؟

به طور کلی دو گزینه برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل وجود دارد که بهتر از دیگر موارد هستند. اولین گزینه خرید جعبه مقوایی ساده است. جعبه‌های مقوایی از چندین لایه مقوا مقاوم ساخته شده‌اند که اجازه نمی‌دهند محتویات داخلشان هیچ آسیبی ببینند.

اما گزینه دوم خرید پاکت پستی است که با وجود کوچک‌تر بودن ابعاد آنها نسبت به جعبه‌های مقوایی، باز هم از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و از محتویات خود محافظت می‌کنند.

این که بگویم کدام یک از این بسته بندی‌ها برای شما بهتر است کار درستی نیست! این شما هستید که باید تصمیم بگیرید با توجه به نوع کالایی که دارید و ویژگی‌های هر یک از این بسته بندی‌ها، کدام گزینه بهتری است.

اما می‌توانید مطمئن باشید که بسته بندی‌هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم تمامی استانداردهای لازم برای انتخاب شدن به عنوان بسته بندی لوازم جانبی موبایل را دارا هستند.

بهترین جعبه مقوایی برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل

قبل از این که به معرفی انواع جعبه‌های مقوایی بپردازیم باید این نکته را خدمتتان عرض کنم که، انتخاب یک فروشگاه مطمئن و معتبر برای تهیه متریال بسته بندی را نیز باید در اولویت‌های خود قرار دهید.

بهترین جعبه مقوایی برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل

فروشگاه‌های متنوع بسیاری وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند اما ایا همگی آنها از یک کیفیت بهره مند هستند؟
اخیرا برخی از این تولیدی‌های جعبه مقوایی و پاکت پستی به دلیل استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و بازیافتی مورد بازرسی و مواخذه قرار گرفتند.

اما جای نگرانی نیست، ما به شما یک فروشگاه معتبر را برای خرید معرفی می‌کنیم. ایلیا کارتن یک تولیدی با تجربه است که از مرغوب‌ترین متریال برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. صحت این موضوع را می‌توانید با بررسی رضایت مشتریانش ببینید.

هنگامی که برای سفارش آنلاین جعبه مقوایی به فروشگاه ایلیا کارتن سر می‌زنید، با سه گزینه زیر مواجه می‌شوید.

کارتن پستی کیبوردی

خرید کارتن کیبوردی یکی از بهترین گزینه‌ها برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل است. این جعبه مقوایی اغلب دارای ساختار 3 لایه هستند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر مقاومت و استحکام که اهمیت بالایی دارد، این جعبه مقوایی از ظاهر بسیار جذابی نیز برخوردار است که می‌توانید تاثیرات مثبت زیادی بر نظر مشتری نسبت به برندی تجاری شما بگذارد.

خرید کارتن کیبوردی یکی از بهترین گزینه‌ها برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل است.

این جعبه مقوایی به صورت لپ تاپ باز و بسته می‌شود و به همین دلیل است که نام دیگر آن جعبه مقوایی لپ تاپی است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این جعبه مقوایی درب قفل شونده آن است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در دو طرف درب خود دو زائده دارد که به هنگام بسته شدن در بدنه قفل می‌شوند و مانع خروج آسان محتویات می‌شوند.

کارتن پستی بدون چاپ

این جعبه مقوایی با این که آپشن‌های گزینه بالایی را ندارد اما باز هم ما خرید کارتن پستی بدون چاپ را به عنوان بسته بندی لوازم جانبی موبایل به شما توصیه می‌کنیم. اما دلیل این کار چیست؟!

ما خرید کارتن پستی بدون چاپ را به عنوان بسته بندی لوازم جانبی موبایل به شما توصیه می‌کنیم.

این جعبه مقوایی دارای سایز بندی متنوعی است که همین موضوع دست شما را برای بسته بندی کردن انواع کالاهای کوچک و بزرگ و حتی خریدهای عمده باز می‌گذارد.

همچنین بسته به نیازتان می‌توانید ساختار آن را در دو حالت 3 لایه (مقاوم) و 5 لایه (مقاوم‌تر) انتخاب کنید. اما بنابر تجربه ما جعبه مقوایی بدون چاپ 5 لایه را تنها زمانی خریداری کنید که خرید عمده با حجم بسیبار بالایی دارید و یا این که محتویات بسته شما کالاهای حساس و شکستنی مانند گلس موبایل هستند.

کارتن پستی چاپدار

کارتن پستی چاپدار از نظر ساختاری کاملا مشابه به گزینه بالایی است با این تفاوت که جعبه مقوایی بدون چاپ هیچ نوشته و یا طرح چاپی ندارد. اما جعبه مقوایی چاپدار دارای طرح‌ها و نوشته‌های چاپی است که طبق استاندارها و طرح‌های شرکت پست ایران تولید شده است.

کارتن پستی چاپدار از نظر ساختاری کاملا مشابه به گزینه بالایی است با این تفاوت که جعبه مقوایی بدون چاپ هیچ نوشته و یا طرح چاپی ندارد.

خرید کارتن پستی چاپدار نیز برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل مناسب است و حتی یک پوینت مثبت نیز دارد. بر روی بدنه این جعبه مقوایی محل دقیقی برای افزودن اطلاعات فرستنده بسته پستی، فرد گیرنده و حتی اضافه کردن تمبر وجود دارد.

از این جعبه مقوایی نیز می‌توانید هم برای کالاهای حساس و شکستنی استفاده کنید و هم کالاهایی که به مراقبت زیادی نیاز ندارند. زیرا این جعبه‌های نیز مانند جعبه مقوایی بدون چاپ در دو حالت 3 لایه و 5 لایه تولید می‌شوند.

مایلم تا یک نکته در مورد جعبه مقوایی 3 لایه خدمتتان عرض کنم. کم بودن تعداد لایه‌های این جعبه‌های مقوایی به معنای کم کیفیت بودن و استحکام نداشتن آن نیست. به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد لایه‌های بکار رفته در یک جعبه مقوایی بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. بنابراین نیازی نیست شما هزینه‌ی بیشتری برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل که حساس و شکستنی نیستند بپردازید.

راهنمای انتخاب سایز جعبه مقوایی پستی برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل

همانطور که در بالاتر توضیح دادیم، جعبه‌های مقوایی در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که می‌توانید با توجه به نوع کالایی که دارید، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

جعبه‌های مقوایی در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند

سایزهای 1 تا 3 جز سایزهای کوچک هستند که برای کالاهایی مانند شارژر، هنذفری، کابل‌ها، گلس‌ها، قاب‌ها، فلش و مموری کارت‌ها و غیره کاربرد دارند.

بنابراین اگر قصد بسته بندی لوازم جانبی موبایل مانند موارد بالا را داشتید به ترتیب باید برای خرید کارتن پستی سایز 1 و یا خرید کارتن پستی سایز 2 و در نهایت خرید کارتن پستی سایز 3 اقدام کنید.

اما اگر ابعاد کالای شما بزرگ‌تر این موارد ذکر شده است، باید به سراغ سایزهای 4 تا 9 بروید. در ادامه ابعاد دقیق هر سایز را برایتان قرار داده‌ایم.

سایزهای کارتن‌های پستی در ایلیا کارتن

  • کارتن پستی سایز 1 15 در 10 در 10 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 2 : 20 در 15 در 10 سانتی متر
  • کارتن‌های سایز 3 20 در 20 در 15 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 4 : 30 در 20 در 20 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 5 : 35 در 25 در 20 سانتی متر
  • ابعاد کارتن پستی سایز 6 45 در 25 در 20 سانتی متر
  • کارتن اماده با سایز 7 : 40 در 30 در 25 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 8 45 در 40 در 30 سانتی متر
  • کارتن پستی سایز 9 : 55 در 45 در 35 سانتی متر

وزن هر کدام از سایزهای کارتن‌های پستی در ایلیا کارتن

  • وزن سایز 1: 46 گرم
  • وزن سایز 2: 81 گرم
  • وزن سایز 3: 132 گرم
  • وزن سایز 4: 175 گرم
  • وزن سایز 5: 503 گرم
  • وزن سایز 6: 520 گرم
  • وزن سایز 7: 612 گرم
  • وزن سایز 8: 927 گرم
  • وزن سایز 9: 1240 گرم

محافظ‌ها متریالی هستند که از کالای شما در برابر رطوبت و ضربه محافظت می‌کنند.

یک نکته در مورد انتخاب بسته بندی لوازم جانبی موبایل باید بدانید آن هم این است که سایز جعبه را به گونه‌ای انتخاب کنید که، زمانی که کالایتان را درون آن قرار می‌دهید، کمی فضای خالی در اطراف آن باقی بماند.

زیرا این فضا را شما باید محافظ‌ها پر کنید. منظور از محافظ‌ها متریالی هستند که از کالای شما در برابر رطوبت و ضربه محافظت می‌کنند. این محافظ‌ها را می‌توانید دراشکال مختلفی مانند کاغذی، فومی، نایلونی و غیره تهیه کنید.

بهترین پاکت پستی بسته بندی لوازم جانبی موبایل

بعد از جعبه‌های مقوایی پاکت‌های پستی بهترین گزینه برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل هستند. پاکت‌های پستی نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند و از کالای شما در برابر عوامل مختلفی مانند رطوبت، نور، ضربه، خط و خش و غیره محافظت می‌کنند.

بهترین پاکت پستی بسته بندی لوازم جانبی موبایل

اغلب پاکت‌های پستی ساختارهای دو لایه دارند و لایه خارجی آنها از جنش کاغذ تحریر است. تفاوت آنها در جنس لایه داخلی و کاربردش است که در ادامه می‌خوانید.

پاکت پستی لمینه مشکی

پاکت پستی لمینه مشکی یکی گزینه عالی برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل است. زیرا جنس لایه داخلی آن از یک نوع ماده پلی اتیلنی است که اجازه نمی‌هد محتویاتش در برابر نور، گرما، رطوبت، حرارت و غیره آسیب ببینند.

در این تصویر یک پاکت پستی لمینه مشکی میبینید

پاکت پستی لمینه مشکی یکی گزینه عالی برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل است.

اگر کالایی دارید که باید از آن در برابر این عوامل محافظت کنید بهتر است این پاکت پستی را برای بسته بندی آن انتخاب کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، زمانی که این پاکت پستی را باز می‌کنید درون آن به طور کامل مشکی است. لازم به ذکر است که این پاکت پستی از مقاومت بالایی برخودار است و باز کردن آن تنها با ابزارهای برش مانند کارد، قیچی و غیره امکان پذیر است و با دست خالی نمی‌توانید آن را باز کنید.

پاکت پستی حبابدار

خرید پاکت پستی حبابدار یک انتخاب هوشمندانه و تضمینی برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل است. دلیل آن هم به ساختار آن مربوط می‌شود. این پاکت پستی در لایه داخلی نایلون مقاومی دارد درواقع یک محافظ است.

خرید پاکت پستی حبابدار یک انتخاب هوشمندانه و تضمینی برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل است.

نایلونی که در لایه داخلی پاکت پستی حبابدار وجود دارد به صورت حباب‌های پر شده با هوا هستند که جز بهترین نوع ضربه گیرها محسوب می‌شوند. بنابراین اگر کالایی دارید که نباید دچار ضربه و خط و خش شود، باید این پاکت پستی را برای بسته بندی‌اش انتخاب کنید.

پاکت پستی لمینه متالایز

آخرین پاکت پستی که برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل مناسب است و در این مقاله آن را معرفی می‌کنیم، پاکت پستی لمینه متالایز است. همانطور که اسم خفنی دارد، کاربردها و ویژگی‌های خفنی نیز دارد.

در این تصویر یک پاکت پستی لیمنه متالایز میبینید

لایه داخلی پاکت پستی لمینه متالایز را از ورقه‌های فلز آلومینیوم ساخته‌اند

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در مورد این پاکت پستی جذاب اولین چیزی که توجه بیننده را به خود جلب می‌کند، ظاهر نقره و براق داخل ان است. این موضوع به دلیل لایه داخلی خاص ان است که از جنس فلز است!

درواقع لایه داخلی پاکت پستی لمینه متالایز را از ورقه‌های فلز آلومینیوم ساخته‌اند و علت براق بودن آن نیز همین موضوع است. اما این لایه خاص چه ویژگی‌هایی دارد؟

این پاکت پستی با ساختار خاصش از محتویات شما در برابر رطوبت، نور، خط و خش و غیره محافظت می‌کند. همچنین از مقوامت بالایی برخوردار است و با دست خالی نمی‌توان آن را باز کرد. همین موضوع نشان می‌دهد که در حمل و نقل و باربری از کالای شما محافظت می‌کند و آن را به سلامت به دست مشتری می‌رساند.

این پاکت‌های پستی که در این بخش به شما معرفی کردیم، در دو حالت چاپدار و بدون چاپ وجود دارند که با توجه سلیقه و نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. نمونه‌هایی که در فروشگاه ایلیا کارتن وجود دارند، بدون چاپ هستند بنابراین می‌توانید به راحتی لوگوی و طرح تجاری‌تان را بر روی آنها اضافه کنید.

خرید پاکت پستی A3 یا A4 یا A5 کدام بهتر است؟

پاکت‌های پستی نیز مانند جعبه‌های مقوایی در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که با توجه به نیازیتان می‌توانید انواع آن را سفارش دهید. اما اگر به دنبال پرفروش‌ترین مدل و سایزهای پاکت‌ پستی هستید باید بگویم که این موارد پاکت حبابدار a3 بعد از آن پاکت حبابدار a4 و در نهایت پاکت حبابدار a5 هستند.

پاکت‌های پستی نیز مانند جعبه‌های مقوایی در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند

پاکت‌ پستی حبابدار با این سایزها محبوب‌ترین نوع بسته بندی برای تجهیزات موبایل و دیگر کالاها و فروشگاه‌ها است. به این دلیل که ابعاد آنها با اغلب کالاهای متناسب است و از مقاومت و استحکام بالا و از همه مهم‌تر از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر ابعاد سایزهای مختلف پاکت پستی را برایتان در زیر قرار دادم.

  • پاکت پستی a3 : دارای ابعاد 46 در 30.5 سانتی متر
  • پاکت پستی a4 : دارای ابعاد 32.5 در 24 سانتی متر
  • پاکت پستی a5 : دارای ابعاد 25 در 17.5 سانتی متر
  • پاکت پستی B4 : دارای ابعاد 32.5 در 27 سانتی متر
  • پاکت پستی CD : دارای ابعاد 16 ر 16 سانتی متر
  • پاکت پستی ملخی چک 120 : دارای ابعاد 23.5 در 12

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا هر آن چیزی را که راجب به بسته بندی لوازم جانبی موبایل نیاز است بدانید برایتان توضیح دهیم. بعد از تحقیق و جمع آوری اطلاعات زیادی این لیست از انواع بسته بندی را برایتان آماده کردیم تا بتوانیم در انتخاب و خرید بهترین بسته بندی لوازم جانبی موبایل به شما و کسب و کارتان کمکی کرده‌ باشیم.

به یاد داشته باشید که اگر به دنبال خرید پاکت پستی ارزان قیمت و یا خرید کارتن پستی ارزان قیمت هستید در وهله اول بهتر است که ایلیا کارتن را انتخاب کنید زیرا از قیمت‌های منصفانه‌ای برخوردار است. همچنین با خرید عمده کارتن پستی می‌توانید از تخفیف‌هایی که ایلیا کارتن برای مشتریانش در نظر گرفته است استفاده کنید و کمی از پولتان را ذخیره کنید و سود بیشتری ببرید.

امیدواریم که از این مقاله نیز لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.

دسته بندی مقالات ایلیا کارتن
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت