وارد شوید ثبت نام

کاربرد پاکت پستی متالایز چیست؟

بازدید: 319 بازدید
کاربرد پاکت پستی متالایز

برای اینکه بتوانید بهترین بسته بندی را برای کالاهای پستی خود داشته باشید، باید تمامی این پاکت‌های پستی را به طور کامل بشناسید. اگر شما از روی عدم آگاهی پاکت پستی نادرست را خریداری کنید، باید بدانید که احتمال صدمه دیدن بسته شما در مسیر وجود خواهد داشت.

از این رو برای آگاهی بیشتر برای شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی و بررسی کامل پاکت پستی متالایز بپردازیم. درواقع قرار است به این موضوع بپردازیم که علت محبوبیت زیاد و فروش بالای این پاکت پستی چیست و آن را برایتان توضیح دهیم. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی‌های پاکت پستی متالایز و کاربردهای آن آشنا می‌کنیم. همچنین برایتان توضیح خواهیم داد که پر فروش ترین سایز پاکت پستی متالایز کدام است و برای چه کالاهایی مناسب است. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پاکت پستی متالایز چیست؟

پاکت پستی متالایز درواقع یک پاکت پستی است که از ساختار آن متشکل شده از دو لایه متصل به هم! شما در بخش بیرونی این پاکت پستی یک کاغذ سفید رنگ را مشاهده می‌کنید که جنس آن از کاغذ تحریر است. انتخاب کردن این نوع کاغذ برای لایه خارجی پاکت پستی متالایز درواقع دلیل خاصی داشته است. این نوع کاغذها جنسشان به گونه‌ای است که به راحتی با هر نوشت افزاری می‌توانید بر روی آنها نوشته و طرح بنویسید و بکشید زیرا رنگ پذیری خوبی دارند.

پاکت پستی متالایز درواقع یک پاکت پستی است که از ساختار آن متشکل شده از دو لایه

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بر روی این لایه خارجی، نوشته‌ها و طرح های چاپی وجود دارد. این نوشته‌ها در واقع محل اضافه کردن اطلاعات فرستند و گیرنده بسته پستی مانند، نام و نام خانوادگی، شماره پست، کد مرسوله، آدرس و غیره را برای مصرف کنندگان مشخص کرده اند. وجود این نوشته کار شما را به عنوان فردی که بسته را آماده ارسال می‌کنید، راحت تر می‌کند.

اما لایه داخلی این پاکت پستی فلزی است و زمانی که آن را باز می‌کنید رنگ براق آن توجه‌تان را به خودش جلب می‌کند. جنس ورقه فلزی که در لایه داخلی پاکت پستی متالایز استفاده شده است از فلز آلومینیوم است.

جنس ورقه فلزی که در لایه داخلی پاکت پستی متالایز استفاده شده است از فلز آلومینیوم است.

با توجه به این توضیحات اگر از ما می‌پرسید که برای بسته بندی کالاهای پستی خود چه پاکت پستی مناسب و کاربردی را به ما پیشنهاد می‌کنید؟!

ما در پاسخ به شما قطعا خرید پاکت پستی متالایز را توصیه می‌کنیم. زیرا با توجه به توضیحاتی که در باره این پاکت پستی خدمتتان عرض کردیم، این پاکت پستی یک پاکت مطمئن، ایمن و استاندارد برای کالاهای پستی شما است. حتی این موضوع که نوشته های آماده دارد، به کار بسته بندی شما سرعت می‌بخشد.

ویژگی‌های پاکت پستی متالایز ایلیا

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که ایا پاکت پستی متالایز بهترین گزینه برای نوع کالا و کسب و کار شما است یا خیر، باید با ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا شوید.

لایه بیرونی همانطور که در بالا مطالعه کردید، از جنس کاغذ تحریر است.

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، پاکت پستی لمینه متالایز ساختار خاصی برای لایه داخلی خود دارد. استفاده از ورقه آلومینیومی در لایه داخلی این پاکت باعث ده است تا به یک محافظ عالی برای کالاها و محتویاتش تبدیل شود. این ورقه فلزی از کالاهای شما در برابر صدماتی مانند خط و خش، نور و رطوبت محافظت می‌کند. درواقع این برجسته‌ ترین ویژگی پاکت پستی لمینه متالایز است.

استفاده از ورقه آلومینیومی در لایه داخلی این پاکت باعث ده است تا به یک محافظ عالی برای کالاها و محتویاتش تبدیل شود.

لایه بیرونی همانطور که در بالا مطالعه کردید، از جنس کاغذ تحریر است. اما زمانی که ورقه فلزی و این ورقه کاغذی در کنار هم پرس می‌شوند، از مقاومت و استحکام بالایی برخودار می‌شوند. به طوری که شما به راحتی نمی‌توانید آن را با دست خالی باز کنید و یا بشکافید. حتما باید از یک وسیله مانند قیچی برای این کار استفاده کنید.

یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای تجربه خرید آنلاین انواع لوازم بسته بندی نظیر پاکت پستی لمینه متالایز، تولیدی حرفه‌ای ایلیا کارتن است. اگر شما نیز در حوزه فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت می‌کنید و به این پاکت‌های پستی نیاز دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این تولیدی معتبر خرید کنید.

یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای تجربه خرید آنلاین انواع لوازم بسته بندی نظیر پاکت پستی لمینه متالایز، تولیدی حرفه‌ای ایلیا کارتن است. اگر شما نیز در حوزه فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت می‌کنید و به این پاکت‌های پستی نیاز دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این تولیدی معتبر خرید کنید.

ویژگی‌های پاکت پستی لمینه متالایز به طور خلاصه عبارت‌اند از:

  • ورقه آلومینیومی از نفوذ رطوبت و آب به درون پاکت جلوگیری می‌کند.
  • همچنین از نفوذ نور نیز به درون پاکت پستی جلوگیری می‌کند.
  • پاکت پستی لمینه متالایز دارای یک چسب در بخش درب خودش است که فرایند بسته بندی را برایتان آسان‌تر می‌کند.
  • بهترین گزینه برای بسته بندی و ارسال مرسوله‌های پستی است.
  • دارای سایز بندی است و برای کالاهای مختلفی مناسب و کاربردی است.
  • از کاغذ تحریر با کیفیت بالا در بدنه و لایه بیرونی پاکت پستی استفاده شده است.
  • دارای قیمت مناسب مخصوصا در سفارشات عمده است.

پاکت پستی لمینه متالایز دارای یک چسب در بخش درب خودش است که فرایند بسته بندی را برایتان آسان‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است که این پاکت پستی از آنجایی که در لایه داخلی خود از ورقه آلومینیومی استفاده کرده است، جای نگرانی برای وزن پاکت پستی نیست. این ورقه به شدت سبک بوده و وزن مرسوله پستی شما را زیادتر نمی‌کند تا هزینه‌های بیشتری را متحمل شوید. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از آن برای ارسال مرسولات پستی خود استفاده کنید.

کاربرد پاکت پستی متالایز

همانطور که در ابتدای مقاله برایتان توضیح دادیم، پاکت پستی لمینه متالایز جز پرفروش ترین و محبوب ترین پاکت‌های پستی است که افراد برای بسته و بندی و ارسال کالاهای پستی خود از آن استفاده می‌کنند. زیرا پاکت پستی لمینه متالایز دارای ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی است. از این این رو برای کالاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پاکت پستی لمینه متالایز یک انتخاب عالی برای مرسوله های پستی است

اما با توجه به ویژگی‌ خاصی که دارد، یعنی ضد آب بودن، مانع رد شدن نور و محافظ خط و خش بودن آن باعث شده است تا برای برخی از کالاهای خاص یک بسته بندی ایده‌آل و تضمینی باشد. از جمله این کالاها و موارد می‌توان به مواد خوراکی و غذایی که حساس به نور هستند اشاره کرد. اجازه دهید با ذکر یک مثال این موضوع را بهتر برایتان توضیح دهم.

تصور کنید شما در زمینه فروش انواع ادویه‌ جات فعالیت می‌کنید. به دنبال یک بسته بندی تضمینی هستید که به هیچ عنوان نه آب و نه نور را از خودش عبور دهد. همچنین تا پایان مسیر سفرش از محتویات داخل بسته محافظت کند تا همان گونه که آنها را در پاکت قرار داده است به مقصد برسند. باتوجه به این موارد چه گزینه‌ای بهتر از پاکت پستی لمینه متالایز برای شما وجود دارد؟!

از آنجایی که این پاکت پستی در نفوذ آب و نور به شدت مقاوم است و اصلا به همین دلایل معروف و محبوب است، یکی دیگر از لوازمی که صدرصد باید برای بسته بندی آن از این پاکت استفاده کنید، انواع لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی موبایل و وسیله‌های دیگری از این قبیل است. این لوازم حساس با یک کشیدگی کوچک و یا حتی یک قطره آب دیگر سالم نیستند و به شدت نیاز به مراقبت دارند که پاکت پستی لمینه متالایز این ایمنی را برای آنها فراهم می‌کند.

پاکت پستی متالایز 9 ایلیا کارتن

علاوه بر مواد غذایی، کالاهای خوراکی، لوازم برقی و دیجیتال، کالاهای دیگری نیز هستند که باید برای بسته بندی آنها تنها پاکت پستی لیمینه متالایز را انتخاب کنید. گاهی اوقات شما یک محموله با ارزش و محرمانه دارید، در چنین شرایطی نیز باید این پاکت پستی برای بسته بندی و ارسال آن استفاده کنید.

این پاکت‌ پستی در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌گردند و اشخاص این امکان را خواهند داشت تا پاکتی با ابعاد مناسب را برای بسته‌های خود در هر سایز و اندازه‌ای سفارش داده و خریداری کنند.

ابعاد پاکت پستی متالایز موجود در بازار

پاکت پستی متالایز دارای سایز بندی است که هر کدام از سایزهای آن ابعادی مختلفی دارند. شما می‌توانید برای کسب و کار خود و یا کالاهای اختصاصی خود یک سایز خاص از پاکت پستی لمینه متالایز را سفارش دهید تا تولیدی برای شما به طور اختصاصی آن را طراحی و آماده کند. اما اگر می‌خواهید بدانید که سایز بندی معمولی پاکت پستی لمینه متالایز به چه صورت است توجه شما را به بخش پایینی جلب می‌کنم.

پاکت پستی متالایز دارای سایز بندی است که هر کدام از سایزهای آن ابعادی مختلفی دارند.

به طور کلی و به صورت رایج پاکت های پستی لمینه متالایز را می‌توان با سایزهای زیر سفارش داد.

  • ملخی 120
  •  A5
  • A4
  • B4
  • A3

پاکت پستی لمینه متالایز سایزهای دیگری نیز دارد اما این موارد رایج ترین و پر فروش ترین سایزهای این مدل پاکت پستی هستند. هر کدام از این سایزهای پاکت‌ پستی برای یک کالاهای خاص مناسب است. درواقع باید سایز پاکت را متناسب با نوع و ابعاد کالاهای خود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر در ادامه دو مدل از این پاکت‌های پستی را برایتان مثال زدیم.

هر کدام از این سایزهای پاکت‌ پستی برای یک کالاهای خاص مناسب است.

برای مثال ما خرید پاکت پستی a4 را برای کالاهایی که مانند موارد زیر باشند توصیه می‌کنیم.

  • لوازم ارایشی
  • لوازم بهداشتی
  • لوازم تحریر
  • کتاب
  • پوشاک
  • شال و روسری
  • گوشی موبایل و اکسسوری های آن
  • تبلت
  • و غیره

با توجه به ابعادی این سایزها دارند ما خرید پاکت پستی a3 را برای کالاهای بالا و کمی بزرگ‌تر از آنها توصیه می‌کنیم. برای اینکه خرید دقیق ترین داشته باشید این ابعاد را برایتان در ادامه قرار داده‌ایم.

  • ملخی 120 : ابعاد این پاکت پستی 12 در 23.5 سانتی متر است.
  •  A5 : ابعاد این پاکت پستی 17.5 در 25 سانتی متر است.
  • A4 : ابعاد این پاکت پستی 24 در 32.5 سانتی متر است.
  • B4 : ابعاد این پاکت پستی 27 در 32.5 سانتی متر است.
  • A3 : ابعاد این پاکت پستی 30.5 در 46 سانتی متر است.

نکات کلیدی مهم قبل از خرید پاکت پستی متالایز

همانطور که در مقدمه مقاله خدمتتان عرض کردم، پاکت پستی لمینه متالایز جز پرفروش ترین پاکت‌های پستی است که تولیدی های پاکت پستی آن را به بازار عرضه می‌کنند. اگر می‌خواهید یک خرید پاکت پستی ارزان قیمت، با کیفیت و تضمینی را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنم که حتما موارد و نکات را زیر را با دقت مطالعه کنید.

پاکت پستی لمینه متالایز جز پرفروش ترین پاکت‌های پستی است

اولین اقدامی که باید برای پاکت پستی لمینه متالایز انجام دهید، انتخاب یک فروشگاه و یا تولیدی معتبر و مطمئن است. ما تولیدی ایلیا کارتن را پیشنهاد می‌کنیم زیرا که از مرغوب‌ترین و باکیفیت ترین متریال برای ساخت پاکت‌های پستی خود استفاده می‌کنند و یک سابقه درخشان در زمینه فروش پاکت‌های پستی و دیگر کالاهای بسته بندی دارند.

اگر می‌خواهید لوازم و کالاهای خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری بسته بندی و ارسال کنید، باید در حین سفارش دادن، حتما به سایزی که انتخاب می‌کنید دقت داشته باشید. به خاطر داشته باشید که سایز انتخابی شما باید به گونه‌ای باشد که کالا به راحتی درون آن قرار بگیرد، اما آنقدر اطرافش خالی نباشد که به راحتی لق بزند.

اینگونه احتمال آسیب دیدن کالای افزایش می‌یابد. دقیقا همین موضوع برای خرید پاکت‌های سایز کوچکتر نیز اتتفاق می‌فتد و کالای شما تحت فشار دچار آسیب می‌شود. اما گاهی اوقات به ناچار مجبور به استفاده از یک سایز بزرگتر می‌شوید، در چنین شرایطی باید چه کرد؟! در چنین شرایطی باید حتما از ضربه گیرها و محافظ‌ها استفاده کنید.

اگر قصد بسته بندی و ارسال کالاهای حساس و شکستنی را دارید باید بدانید که خرید پاکت پستی لمینه متالایز به تنهای برای شما مناسب نخواهد بود.

یک توصیه برای افرادی که کسب و کارهای آنلاینی مانند آنلاین شاپ‌ها را اداره می‌کنند داریم. اگر شما جز این دسته از افراد هستید و مدام درحالی بسته بندی و ارسال کالاهای خود به سراسر کشور هستید، بهترین حالت خرید برای شما، خرید عمده پاکت پستی متالایز است. اینگونه هم از نظر اقتصادی برایتان به صرفه‌تر خواهد بود و هم از نظر صرفه جویی در زمان تهیه متریال برای بسته بندی.

و اما آخرین نکته برای خرید پاکت پستی لمینه متالایز این است که اگر قصد بسته بندی و ارسال کالاهای حساس و شکستنی را دارید باید بدانید که خرید پاکت پستی لمینه متالایز به تنهای برای شما مناسب نخواهد بود. زیرا پاکت پستی لمینه متالایز صرفا در برابر نفوذ نور و رطوبت از محتوای درون بسته محافظت می‌کنند و هیچ مقاومتی در برابر ضربه و فشار ندارند.

در چنین شرایطی ما برای شما دو راهکار داریم:

اولین راهکار، استفاده کردن از محافظ‌ها و ضربه‌ گیرهایی مانند کاغذ کرافت، نایلون حبابدار، فوم‌های محافظ و غیره است.

و اما دومین راهکار، خرید پاکت پستی حبابدار است.

خرید پاکت پستی حبابدار برای کالاهای شکستنی و حساس بهترین گزینه است

نتیجه‌گیری

در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه اطلاعهات مفیدی در مورد پاکت پستی متالایز و ویژگی‌های و کاربردهای آن به شما کنیم کنیم تا یک خرید ایده آل و تضمینی داشته باشید. اگر بخواهیم به صورت خلاصه‌وار نگاهی به کاربرد پاکت پستی لیمینه متالایز داشته باشیم، می‌توان گفت این پاکت‌ها از یک ورقه نازک آلومینیوم در بخش داخلی خود استفاده کرده است. اما لایه بیرونی آن از جنس کاغذ تحریر بوده است که دارای نوشته های چاپی برای تعیین محل اضافه کردن اطلاعات پستی است.

پاکت پستی لمینه متالایز از کالاها و مرسوله‌های پستی شما در برابر نفوذ رطوبت و نور جلوگیری می‌کند. علاوه بر این موضوع از خط و خش و برای مثال نخ کش شدن پوشاک جلو گیری می‌کند و کالاهای شما را به سلامت به مقصد می‌برد. اگر قصد تهیه این پاکت پستی کابردی و جذاب را دارید پیشنهاد اول ما به شما انتخاب ایلیا کارتن به عنوان فروشگاه معتبر برای خرید پاکت پستی متالایز است. همچنین اگر این پاکت پستی را به صورت عمده خریداری کنید از تخفیف‌هایی که ایلیا کارتن برای مشتریان وفادار خودش در نظر گرفته است نیز بهره مند می‌شوید.

 

 

دسته بندی مقالات ایلیا کارتن
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت